Een nieuwe start - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Bas Senden - WaarBenJij.nu Een nieuwe start - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Bas Senden - WaarBenJij.nu

Een nieuwe start

Door: Bas Senden

Blijf op de hoogte en volg Bas

29 Augustus 2015 | Denemarken, Århus

De eerste weken in Aarhus zijn ondertussen voorbij gevlogen. Twee weken geleden is de minor van start gegaan, en met de start van deze minor brak ook de start van een hele nieuwe ervaring hier in Aarhus aan! Een start waarbij ik veel nieuwe mensen uit veel verschillende culturen heb leren kennen. Een start waarbij Aarhus een nieuw gezicht kreeg en de eerste indrukken net zo snel verdwenen als dat ze gekomen waren. Een start waarbij veel gefeest en geleerd is. Een nieuwe start die ik verder zal delen via deze blog.

Voordat ik hiermee begin wil ik iets met jullie delen. Een erg leerzame en indrukwekkende opdracht voor school. Het gaat om een Digitale; een digitaal verhaal waarbij je een stuk van jezelf laat zien aan anderen. De inzichten die je hiermee krijgt in het leven van mensen die je pas twee weken kent laten sterke indrukken achter. Ik wil graag mijn Digitale met jullie delen via de onderstaande link:

Deze opdracht laat zien dat het volgen van een minor hier in Denemarken niet eens zozeer gaat om het leren van stof en het volgen van colleges. Het gaat om het ontwikkelen van jezelf als persoon. Om het reflecteren op jezelf en je eigen waarden en deze vervolgens te vergelijken met andere culturen. In gesprek gaan met elkaar en elkaar helpen. En dit doet dan ook iedereen! Voor nu een kort overzicht, ik zal later nog meer vertellen!

• 29 Augustus 2015 - 15:28

Jesse:

Mooi verhaal man

• 29 Augustus 2015 - 17:58

Daniëlla:

Wow erg mooi filmpje en leuk om van je te lezen hoe het bevalt in Denemarken! :)
    Ik hoop dat je met volle teugen geniet en je nog een super tijd tegemoet gaat!

Groetjes

Bas Senden:

Bedankt allemaal!

• 16 September 2015 - 19:23

Babs:

Waaaauw, dat filmpje, gewoon wauw.